2013. január 28., hétfő

Héraklész felmérő

Nem sok reménnyel, de kellő önbizalommal vágtam neki a januári felmérőnek. Az előzőt betegség miatt kénytelen voltam kihagyni. Kedden érkeztünk Sydneyből, de fontosnak tartottam, hogy elinduljak, mert szerettem volna tudni, hogy jelenleg mit tudok. Az úszáson a 6-os futamban, a 6-os pályán úsztam volna, de mivel volt üresedés ezért a 7-es futamban mentem. Szerintem jobb volt, mert erősebb tampót "diktáltak" a többiek. Tudtam, hogy jó lesz
az időm, mégis csalódott voltam a 9.15-tel. Mivel azt hittem egy félreértés miatt, hogy a szint 9.10. Nagyon örültem amikor megtudtam, 9.15. Legalább ez meg van gondoltam. Bár megígértem, hogy a februárin 9.10-et fogok úszni, hamár így beleéltem magam :DD
Inkább a futáson látszott meg az edzés hiánya (a verseny miatt). Nem éreztem nagyon, hogy benne lennék a formában. Beleadtam mindent de 6 másodperccel lecsúsztam az "A" szintről azaz 15.56 lett az időm.
Összességében meg vagyok elégedve ezekkel az eredményekkel, pláne az AYOF után :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése