2012. december 15., szombat

Héraklész úszó edzőtábor - Százhalombatta

Elsőre nagyon örültem, hogy Battán lesz a tábor de később jöttek az emlékek is szép lassan. Eddig négy alapozást töltöttem Százhalombattán és ebből háromszor betegség miatt hamarabb haza kellett mennem.
Első napokban még használható voltam, de aztán jött, a már szokásosnak mondható, megfázás lázzal és
egyéb "jó". Az elején még próbáltam edzeni de utána már annyira gyengének éreztem magam, hogy jobbnak láttam ha egy darabig nem edzek. Idén nem szerettem volna haza menni. Ezt maximum a szobatársam, Dévay Márkó sínylette volna meg. Szerencsére az ő immunrendszeréről az ilyesmi lepereg, úgyhogy nem bánta ha ott maradok :)
Az edzésekre, edzőkre és a szállásra, ellátásra idén sem lehet okunk panaszra, minden kiváló volt. A szálloda sóbarlangját többször is igénybe vettem, amikor a halálomon voltam ;)
Már érzem, hogy hamarosan meggyógyulok, úgyhogy reményeim szerint otthon már "folytathatom" az edzéseket. Betegeskedésre egyébként sincsen időm, ugyanis megközelítőleg egy hónap múlva utazok Ausztráliába, az Ifi Olimpia Fesztiválra, melyet Sydneyben rendeznek meg.
Edzésre fel!

2 megjegyzés:

  1. miért lázasodsz be mindig? mi a gond, Dávidom?
    és így utólag, jó volt azért a banda? kivel voltál egy szobában?
    pusssz
    a titkos követőd

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen,
    Nem tudom, talán a levegőben van valami vagy a medence vizét fertőtlenítik mással. A csapat most is nagyon király volt. Az ilyen edzőtáborokban általában a hangulatra sosem lehet panasz ;)
    És mint említettem a szobatársam Dévay Márk volt.

    UI: máskor azért írhatsz nevet :D

    VálaszTörlés