2012. július 15., vasárnap

Európa kupa - Tiszaújváros

Első nap - elődöntő (1. futam) Szombat reggel 8 óra körül indultunk le. A bemelegítés közben elvéreztem, ezért rajt előtt 8 percet a mentősöknél töltöttem, mert vérző orral nem engedhetik, hogy induljak. Sajnos kénytelenek voltunk kihagyni a péntek reggeli briefinget, ezért a pontonra az utolsók között szólítottak. Végül is ez szerencsére nem hatott ki a hely választásomra. Úszáson a megszokott bunyók és a kevésbé megszokott víz alá nyomások után 5.-ként jöttem ki a vízből. Két orosszal és Czigány Andrissal feltekertünk a legjobb úszóra aki a kerékpározás területén nem nagyon jeleskedett. A kerós tempó inkább lendületes volt mint közepes. Szerintem ezt azért kellett, mert a második
boly igencsak jött ránk. A futáson stabilan a második helyen jöttem egy közepesnél kicsit lazább tempóban. Hiszen így már biztos volt, hogy holnap is verseny! A célba 2.-ként értem be kézen fogva Amitai Yonah izraeli haverommal :)))

Második nap - a várva várt DÖNTŐ
Ez az igazi, pontot érő, fontos verseny. Összesen 25-en indulunk. Minden elődöntőből (3 db) az első 8 versenyző jutott tovább és még plusz egy fő, az összesített idő alapján. A pontonra itt már elsőként szólítottak (mert a jelenlévők közül nekem van a legjobb helyem az európai ranglistán). Az úszáson az első bójáig most is mindenki megkapta a magáét... A vízből 7-ként Dévay Márkóval jöttünk ki egyszerre. A depót egy kicsit elrontottam de még így is a boly elején vágtam neki a bicónak. Az út vizes, a kerekek csúsznak, az versenyzők hullanak. Már az első kanyarban kicsúszott a boly fele (mögöttem lévő). Így a két amerikaival és egy franciával folytattuk utunkat. Feltekertük az elsőre, így már öten nyomtuk elöl. Első kör kész. A második is meg van, na már csak a fele. Szuper... defekt és még másfél kör van. A csudába nagyon csúszik így az út és egyre rosszabb. Már a második boly is felhozott. Na még egy kör. A lelátók előtt áttekerve rengeteg erőt és lendületet kaptam a közönségtől, amit nagyon köszönök nekik. Végre leszállhattam a vas szamaramról (paripa helyett). A szurkoló tábortól ismét hatalmas löketett kaptam. Futás közben begyűjtöttem még pár embert. A célba 16.-ként értem be.
Úgy érzem, hogy ebből dobogós helyem lehetett volna, hiszen az úszás szuperül ment, a kerót bírtam volna velük (ha leszakadok akkor is fel lehetett futni pl: a harmadik (Amitai Yonah)). A futás meg már hazai terep. ;))
Ezért sajnálom a defektet.













5 megjegyzés:

  1. Nagyon kemény vagy!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. mindig nagy örömmel olvasom a bejegyzéseid:) remélem tudod ki vagyok:) B

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Neked szurkoltunk! De nagyot mentél ígyis! Nem mindenki fejezi be a bringázást defekttel! :)

    VálaszTörlés