2012. november 5., hétfő

Búcsú


8 éve kezdtem triatlonozni, az akkor még csak Villám SC-ben.  Egy nagyon jó csapatba kerültem, ahol mindenki a legjobbat akarta kihozni magából. Minden edzés egy kisebb verseny volt. Talán ennek valamint az edzői szaktudásnak köszönhetem, hogy idáig eljutottam. Teltek-múltak az évek, az emberek jöttek-mentek. A régi mag végül teljesen
lecserélődött. Egy kisebb korosztály került a helyére. Kezdtem egyedül lenni. Az edzéseken már-már alig volt partnerem, ami ezen a szinten már nagyon nehéz. Ilyen téren már két éve szenvedek, amit a kerékpáros teljesítményemen is látszik. Habár a többi sportágban a fejlődést mutattam ezt kín keserves munkával értem el.
Ezért döntöttem úgy, hogy megpróbálom egy másik egyesületben. Ez egy nagyon fájó és nehéz döntés. Hiszen ebben az egyesületben kezdtem, Icát a kezdetektől ismerem, szeretem és bízok benne. Sikeres éveket zártunk egymás után. A legjobb egyesületbe kerültem 2004-ben. De most környezetváltozásra van szükségem.
Icával még a Világbajnokság előtt beszéltem, hogy nekem ez nem jó és el szeretnék menni. Nem örült, de valahol ő is számított erre. Eszterrel a választásunk az Uniqa Team Újbuda egyesületre esett. Felkerestük Kuttor Csabát és miután megbeszéltük vele a részleteket átvett minket a csapatba.
Remélem, sikerült megtalálni Budapesten a legmegfelelőbb helyet, mert jövőre hivatalosan is fellépek a Junior korcsoportba.
Nagyon köszönöm Icának, hogy idáig eljuttatott valamint a csapatnak akik a segítségemre voltak ebben.

Ma mondtuk el a csapatnak, hogy elmegyünk. Szerintem nagyon meg voltak lepődve, Kerekes Lilinek örültem a legjobban aki a "beszédünk" után odajött és megölelt minket és azt mondtam, hogy azért még barátok maradunk :)) Nagyon jól esett.

3 megjegyzés:

  1. Oh, Dave! Remélem, hogy jó sors van megírva neked életed tábláján! Kívánom, hogy a döntésetekben is ez a jó sors vezessen!
    7 éve lassan, hogy megismertelek, amikor eljöttetek az első Sori duatlonok egyikére. Még kis (bocsi) porbafingók :-) voltatok a tesóddal és jó néhány csapattársatokkal együtt. Már akkor "kinéztelek" magamnak benneteket és bíztam benne, hogy sok év múltán is ott lesztek a triatlon versenyeken, ahol én is gratulálhattam nektek: a dobogó tetején. Láttam bennetek azt a tüzet, ami azóta is ég bennetek. Nagyon örülök neki, és annak is, hogy a sikerek ellenére megmaradtatok gyereknek, embernek, JÓ embernek! Szüksége van Rád(tok) a hazai triatlonnak! Úgyhogy, ha így láttátok jónak, biztos így is lesz a legjobb. Remélem ezt Ica is megérti! Big respect neki és kívánjuk, hogy sok ilyen versenyzőt neveljen az országnak!
    Dave, egy ilyen döntést nem könnyű meghozni, de előre kell nézned! A legjobbakat kívánom neked(tek) mind a magam, mind a kis csapatom nevében! Én minden versenyen ugyanúgy fogok szorítani érted! Hajrá Pap család!
    Gyerünk Dávid!

    Tengermély tisztelettel és sporttársi üdvözlettel:
    Csőgör Marcell
    Grasi DSE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, sok erőt adtál nekünk ezzel a hozzászólásoddal. A jövőben is igyekezni fogunk ;)
      Dávid

      Törlés
  2. Szia, remélem tetszeni fog az új csapat de kicsit én is meglepődtem...

    VálaszTörlés