2013. január 8., kedd

AYOF csapatértekezlet és eskütétel

Ma 10-kor vettek kezdetét a Magyar Sportok Házában az AYOF résztvevői számára a csapat eligazítás. Az eseményen többek közt jelen volt a MOB főtitkára, Szabó Bence (kétszeres olimpia bajnok kardvívó), MOB sportigazgatója, Fábián László (olimpia bajnok öttusázó), MOB nemzetközi
igazgatója, Dr. nagy Zsigmond, a Magyar Antidopping Csoport igazgatója Dr. Tiszeker Ágnes, valamint a média emberei.
Az eseményen minden fontos információt megtudhattunk és letettük az esküt, ami nagyon izgalmas volt. Az értekezlet után mindenkinek kiosztották a csapat felszerelést ami a válogatott felszerelésen (melegítő, póló...stb) felül egy zsákot és egy prémium kategóriás futócipőt is tartalmazott. Majd a csoportkép és a sajtótájékoztató után a résztvevőket alávetették egy dopping és drog vizsgálaton. Ezek után bátran kijelenthetem, a drog tesztem negatív lett :D
Nagyon örültem, hogy megismerhettem a MOB vezetőit, valamint az AYOF csapat tagjait és nem utolsó soron, hogy élesben is végig csinálhattam a dopping procedúrát és letehettem az esküt.
Egyre jobban izgulok a verseny miatt. Remélem jól fogok szerepleni ...én minden erőmmel azon leszek. ;)


Már teljes készenlét van minden téren :D



A fogadalomtétel szövege:

Én, Pap Dávid
a Magyar Ifjúsági Olimpiai Csapat tagja fogadom,
hogy becsületesen, töretlen akarattal,
legjobb tudásom szerint,
a Fair Play szellemében készülök
az Ausztrál Ifjúsági Olimpiai Fesztiválra.
Fogadom,

hogy a felkészülés és a versenyek alatt
magatartásomat és minden tettemet a
hazám iránti szeretet és hűség hatja át.
Ígérem, igaz képviselője leszek
a nemzetek közötti barátság nemes eszméjének,
és mindent megteszek,

hogy a világ egyik legnagyobb ifjúsági seregszemléjén
eredményesen képviseljem hazámat, Magyarországot.

1 megjegyzés: