2013. február 17., vasárnap

1 + 1 hét, ami "szuperül" telt

Az utóbbi időkben nagyon sokat voltam beteg. A januári felmérő után kezdődött, habár én inkább a Sydney (46°C) - Budapest (-10°C) közti hőmérséklet változásra vezetném vissza. Volt lázam, ízületi fájdalom, általános rosszul lét, nyirokcsomóim kétszeresére dagadva. Gondoltam fél hetet kihagyok és minden rendben
lesz. Nos ez sajnos nem így alakult. Az első edzést (szombat) követő napon újra lázas lettem. Hétfőn a sportkórházban kezdtem Gerencsér Emőkénél. Kaptam egy szép kis ambuláns lapot: Masszív gennycsorgás a hátsó garatfalon, vizenyős tuba és még hasonló szépségek. A jobb oldali mandula csonkom is be volt gyulladva.  Kaptam egy CT és egy UH beutalót. Heti kettő kontrollal megspékelve. A labor eredmények szerdán érkeztek meg amiből kiderült, hogy még streptococcus pyogenesem is van. Szuper... Jöhet az 5 napos antibaktérium kúra és az edzésmunka mellőzése.
Nem akarom elkiabálni de egy hete úgy néz ki (végre), hogy meggyógyultam. Már elkezdtem az edzést is. Ezért a februári felmérőt előre láthatólag csak félig próbálnám meg teljesíteni. Ami a futást jelentené mivel az úszást szerencsére már kipipálhattam.
Utána sincsen megállás, mert elkezdődnek az edzőtáborok. Kezdésnek irány Lloret de Mar, ahol két hét válogatott edzőtáborban veszek részt. Már alig várom :)
Felmérő és tábori beszámolók hamarosan! ;)
Addig is mindenkinek sikeres, és ami a fontosabb EGÉSZSÉGES felkészülést kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Varjuk a beszamolokat Dave!
    sporttarsi udvozlettel:
    Bekesi Roland, BK KNID SE

    VálaszTörlés