2013. február 27., szerda

Relax, hamarosan itt a tavasz!

3. napja vagyunk Spanyolországban. Az idő egyre jobb, ma már 15 fok volt a maximum hőmérséklet. Igazi tavasz hangulat van itt. A 60 kilométeres keró utáni futást alig tudtam abbahagyni. Napsütés, meleg, csend, béke, nyugalom, madárcsicsergés, tavasz illata és a tenger hangja. Így akár órákat lehet futni.
Érezni, hogy már kétszer eléheztél de nem állsz meg csak futsz. Fel a hegyre le a dombról. Erdőben - tenger mellett, ösvényen - parton. Egyszerűen felemelő volt. Mindent elfelejtve, semmire nem koncentrálva csak a futásra és a testre. Az agy nem kattog, a zene nem szól, az élet áll. Magam sem tudtam mikor lesz már végre elég.
És most már érzem, hogy nem lesz ennyi ebből elég... soha!
A Pesaroi táborra hasonlított a feeling. Ott is ezeket éreztem, össze is gyűlt 4-5 futás alatt 80 kilométer.  Nem véletlenül sajnálom, hogy nem oda megyünk vissza idén. A szép emlékek. Pedig ott bizony nem valami változatos terepen futottam. A tenger mellett volt egy bringás út és ott futottam oda-vissza, de az is felejthetetlen érzés volt.
Most ez a jól eső fáradtság. Végre... már nagyon vártam, hogy idén mikor kattanok be, hát most ;)) Azért lehet a délutáni bringán kipurcanok :D
Az egészségem is kezd helyre állni.

Nos hát akkor otthoniak! Hamarosan jön a tavasz!!! Elő a cipőt, fel az Oakley-t és futásra fel!

1 megjegyzés:

  1. Na orulok ha javulsz! Mikor jottok vissza es mikor lesz az elso versenyed?

    VálaszTörlés