2012. január 22., vasárnap

Héraklész felmérő - január

Eljött újra a hó vége, a felmérő vasárnapja. A januárban egy kicsit hamarabb kellet teljesíteni, mint a megszokott. Budapesten, a Hajós Alfréd Sportuszoda, fedett 25 m-es medencéjében és a Margitszigeti Atlétika Centrum 400m-es rekortán pályáján mérkőzhettünk meg a szintekkel.
Én személy szerint örülök, hogy itt van, mert nem kell az utazásra sok időt szánnom. Az úszáson 800m kellet teljesítenem, ami egy kicsit több a versenytávnál (750 m). Nagyon jó pályám volt, Anheuer Kristóf és Szatmári Levi mellett. A rajt 11:28-ról 11:24-re cserélődött ami egy kis kavarodást keltett bennem, de végül minden helyre rázódott az indulásig. A vártnál rosszabban teljesítettem. "Január van, ezen még lehet javítani!" - vigasztalt az edzőm és anyukám. Így megtörve bár, de reménnyel néztem a futás elé. A pályán igazi zord körülmények (szembe szél és egy kicsit csúszott a rekortán, de ennél már volt rosszabb is, amikor a szülök lapátolták a havat előttünk :P) között kellet teljesíteni az 5000m-es távot. Alapos melegítés után 13:40-kor kezdhettük meg a 12,5 kört. Mivel a futam erősen foghíjas volt egyedül indultam meg a tempómban. Pocska (Pocsai Balázs) körülbelül 2 km-nél csatlakozott, az egy fős bolyomhoz, aki át is vette a vezetést és a végéig együtt futottunk.
A futás időm az állapotokhoz képest kitűnő lett. Az előzőnél 9 másodperccel jobb. Úszáson 3 másodpercet javítottam. Így egy sikeres felmérőt zárhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése