2012. szeptember 25., kedd

Junior Duatlon Világ Bajnokság 2012. - Franciaország, Nancy

Autóval vágtunk neki a hosszú útnak, ami egész tűrhetően telt. A versenyig, még volt 2 napunk, amit edzéssel és pályabejárással töltöttünk.
A verseny napja hideg, esős volt. Szerencsére délután amikor a rajtom volt már kisütött a nap és melegebb lett. Az első futás nagyon kemény volt. Az elején még bírtam is de a közepefele, már
leszakadtam és második bolyos lettem. Sajnos a csoportunkban egy jó kerós sem volt, ezért a távolság csak nőtt. Végül a  futáson már semmit nem lehetett javítani. De azért még sprinteltünk egyet a francia Saby-val.
Nagyon elkeseredtem ezen az eredményemen, hiszen a duatlon nekem jobban megy elvileg mint a triatlon. Még aznap elindultunk haza felé, ami szomorkodással és egy utolsó reménnyel telt...









Kis pihenő hátul




És a sprint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése