2012. október 30., kedd

Junior Triatlon Világ Bajnokság 2012. - Új-Zéland, Auckland

Október 8.-án indultunk. Először Frankfurtban szálltunk át, majd egy 10 órás repülés után Oszakába érkeztünk, ahol újabb 10 órát tölthettünk el. Kimentünk a városba kicsit szétnézni... Mikor visszaértünk a reptérre láttuk, hogy a gépünk 4 órát késik. :// Hamarosan újra a levegőben voltunk és már csak 12 óra és elérjük az úticélunkat. Hulla fáradtan és nyúzottan, a reptéren még volt egy
kimerítő átvizsgálásunk. Szerencsére ITU szállást foglaltunk és kiváló transzferrel vittek a hotelbe. Gyors berendezkedés és keró szerelés után kimentünk egy átmozgató futásra és zuhantunk is az ágyba.
Teltek-múltak a napok, felfedeztük a várost, edzettünk...
Aquatlon VB
Eljött az aquatlon napja. Izgatottan vártam a délutánt. Sajnos az elmúlt napokban nem tudtam nagyon futni, mert a lábam fájt. De úgy éreztem jó kis elő versenynek nézek elébe. Ez így is lett. 1000 méter úszás és 5 kilométer futás kellett teljesíteni. Az úszás neoprénes volt, ezért ezt is tudtam gyakorolni. Az első szám elég kalandos volt. Miután kiértünk az öbölből a hatalmas hullámok között valaki leverte a szememről a szemüveget. Kellemes volt több mint 500 métert szemüveg nélkül a sós vízben leúszni. Kikecmeregtem a vízből, semmit nem láttam. Minden homályos volt és fájt a szemem. Nem tudtam, hogy állok, hol vagyok, csak azt, hogy mennem kell. 3 kilométernél már kitisztult a szemem és láttam, hogy előttem fut a norvég Gundersen. Már nem tudtam felfutni rá, ezért 3. helyen értem célba.
Triatlon VB
Ezen a napon kivételesen rossz volt az időjárás. Esős, szeles, hideg. A rajt most is délután volt. A víz 16 fokos ezért a neoprén használatát engedélyezték. 12-es rajtszámommal az elsők között léphettem a pontonra, ahol nem lehetett helyett választani, ezért nagy jelentősége nem volt. Erős úszok mellé kerültem vélhetőleg ezért is ment az úszás ennyire jól. A vízből egy kisebb szünet után jöttem ki és a depót is csak így tudtam elhagyni. Ez azt jelentette, hogy nem értem el az élboly annak ellenére, hogy úszáson mindent kiadtam magamból. Mikor felhozott a második boly és éreztem, hogy az emelkedőn a tempó nekem nagyon erős teljesen kétségbe estem. Az eső szakadt, a pálya nagyon veszélyes kanyarokból és lejtőkből állt. Ezek miatt egy olyan "lelki" nehézségbe ütköztem, amit nem tudtam legyőzni és végül is ennek köszönhetem ezt a nagyon rossz eredményt. A futást meg már csak becsületből is végig nyomtam. De sajnos a kerón már minden elment.
Nagyon rossz volt a verseny után. Akkor még nem tudtam, hogy ez miért történhetett és hogy miért pont a VB, amire egész évben készültem. Este, miután 4 óráig elkeseredve ültem a szálloda 8. emeleti erkélyén, az otthoniaknak sikerült megnyugtatniuk. És csak annyit tudok tenni, hogy elfelejtem ezt a verseny és azt kívánni, hogy ez legyen életem legrosszabb eredménye.
Miután megtettem ezeket próbáltam élvezni a pihenőt, ami 10 nap kinti programokat jelentett. A juniorokkal jártuk Új-Zélandot és habár senkinek nem sikerült úgy a verseny ahogy vártuk, nagyon-nagyon élveztük a kiváló programokat.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése