2012. szeptember 10., hétfő

Második német versenyem - Weimar

Péntek este, elvileg 20:40-kor, indult a gépem Kölnbe. Gyakorlatilag 30 percet késtünk, mivel Ferihegyen leállt a csomag szállító szalag. Ez csak azért volt kellemetlen, mert emiatt 23:00-ra érkeztem és még előttem állt 1,5 óra autóút. Szerencsére csak 8-kor kellett kelni, és irány Buschhütten, ahol
felvettük a csapat tagokat és bepakoltuk a kerókat. 15:00 körül megérkeztünk Weimarba. Kipakolás után pálya bejárás.
Az úszás egy 18 fokra behűtött, nem feszített víztükrű medencében zajlott. Neoprént lehetett használni és használtunk is. Harmadik úszó voltam a csapatban. Az úszás nem volt nehéz, hiszen itt is meg kell várni a leglassabb úszót, mint a klubcsapaton. A kerós pálya elég technikás, ahol nem kanyar ott emelkedő vagy lejtő volt. Egy kör 2,6 km és ebből nyolc :SS A csapat legerősebb száma, nekem elég kemény volt. Végre már csak 6 km gondoltam és nem sokkal utána leesett a láncom az emelkedő előtt .. Feltettem de nem mehettem tovább, mert a csapattól 110 méterrel lemaradtam. :(( Úgyhogy a verseny számomra itt véget ért. Pedig a futáson lettem volna a csapat legnagyobb segítségére. Végül 2. helyen értünk célba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése