2012. szeptember 3., hétfő

Ifjúsági Európa Bajnokság 2012 - Spanyolország, Agilas

Nagyon vártam már, hiszen ez az ifi korcsoport legrangosabb versenye. A csapattagok Baján kvalifikálhatták magukat. (Én már az izraeli EB eredményem miatt hamarabb jutottam tovább, ezért izgatottan vártam, hogy kik lesznek a csapatban.) Bicsák Bencével és Szatmári Leventével repülhettem. Nagyon sokat gondolkodtunk a sorrenden amiben
az edzők (Verrasztó Gabi és Fűri Ica) is sokat segítettek. A következőt találtuk a legmegfelelőbbek:  Én - Levi - Bence.
Eljött a várva várt versenynap. A közös depó után indulhattam is melegíteni, és hip-hop már a vízben voltam. A mezőny elején jöttem ki a vízből, de sajnos az első bolyról lemaradtam. Sikerült feltekernünk. A kerékpárról körülbelül az 5. helyen szálltam le. A rövidített távból megpróbáltam a maximumot kihozni, ez a futáson sem volt máshogy. Felfutottam az első helyre és a lehető legtöbb előnyt próbáltam megszerezni a csapatnak. Szatmári Levi a kerón, szerzett előnyt, habár a futáson csökkent kissé, de még így elég volt, hogy Bencét csak az úszás után hozta fel a franciák legerősebb bringás embere. Sajnos eltekert és már-már eldőlni látszott a verseny. A célba 2. helyezettként ért be az magyar ifi csapat. Ez az eddigi legjobb fiú eredmény. :DD
Mindhárman nagyon örültünk új eredményünknek.

Az előkészületek ;)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése