2012. augusztus 20., hétfő

Országos Bajnokság - Fadd-Dombori

Csütörtök reggel indultunk vonattal Faddra. Az úton elég meleg volt, nemcsak azért, mert a MÁV nyáron is fűt, hanem azért mert az időjárás kiváló. Délre lent is voltunk :DD Az egy órás kipakolás, berendezkedés után átmozgató edzésképpen pályabejárások és depó gyakorlatok voltak. Pihenésképen esti fürdő volt ;)) Pénteken kihagytuk
a toronyfutást, (szerintem ez volt az első) de a tészta partin mi is ott voltunk :D
Szombat, a verseny napja. A rajt délután 14:30-kor, az elit férfivel és a junior fiúkkal volt. Az idő ma is nagyon meleg de szeles is. A délelőtt fárasztó és lehangoló. A rajtot nem tudták időben elindítani, mert az új pálya rajtvonala túl "ferde" volt és a versenyzők többsége csak az egyik bójához igazodott. Nah végre... Az úszás az első bójáig lazán ment, vitt a hátszél és a lábvíz bár kellet bunyózni is a nagyokkal. A bója kerülése után jöttek a nehézségek. Olyan szembe hullámok jöttek, hogy egy helyben nehéz lett volna állni, nemhogy úszni. A hullámok kifele sodortak és valahogy eltávolodtam a bolytól. Mire vissza találtam a helyemre, már leszakadtunk. Gyorsan felúsztam az utolsó lábvízre amire tudtam és így kb az abszolút 21. helyen jöttem ki ami a depó után látva a 2. boly volt. Szerencsére még az elején feltekertünk az első bolyra amiben rajtam kívül még kb 5 vagy 6 ifi volt. Egy kisebb ifi csapat a táv 1/6-nál úgy döntött, hogy meglógnak de 2 kilométer után újra a nagy bolyt alkotó elemeivé váltak :D A bicó kemény volt az elitek nagyon nyomták. Ezt a célban Kuttor Csabi is megerősítette. A tempó is és a benne lévő robbantások is halálosak voltak. Visszafelé jól megcsappan a boly létszáma, és már csak Norbi és Én képviseltük az ifiket. Futás nagyon-nagyon kemény volt. A fordítóig sikerült felmenne a 3. helyre és stabilan ott futottam. Az első Faldum Gábor és a második Pocsai Balázs már messze jártak. A 2 kilométerrel a cél előtt felfutott rám Kuttor Csabi és Ruzsás Dávid. Gondoltam nem baj, legalább lesz szélárnyékom. Hát nem. Beálltak mögém és hiába álltam ki követtek... Annyira nem rázott meg az eset ha nem hát nem nekem ez már úgyis csak "Just for fan" kategória volt hiszen a korcsoport már minden bizonnyal megvolt. Miután lefutottunk az útról és már kevesebb mint 1 kili volt a célig szépen beelőztek mind a ketten ahogy ez várható volt. Mire összeszedtem magam már volt egy kis előnyük. Bekeményítettem és előbb Ruzsát előztem meg később meg a Csabi mögött loholtam. Sajnos már nem volt elég erőm, hogy őt is lesprinteljem, de azért a chip egy időt mért nekünk ;)) A célba így abszolútban 4.-ként és korosztályos 1.-ként értem célba. Nagyon örültem, hogy elit abszolútban is ilyen, számomra kiváló, helyet szerezhettem meg. Igaz csak az Amatőr abszolút eredménylistára tettek fel ahol szintén első lettem.
Vasárnap elindultunk a mix váltón, ahol utolsó emberként első helyen értünk célba. Délután az UTE csapattal összeálltam egy  Én-Te-Ő-re, amiben természetesen én futottam :)) Ismét a dobogó legfelső fokán állhattunk.
Ez a hétvége nagyon sikeresen zárult. Nagyon örülök mind a három verseny eredményemnek, de ezek közül is leginkább az abszolút elit 4. helyezésemhez.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése