2012. április 27., péntek

Junior Európa Bajnokság 2012. - Izrael, Eilat




Egészen az elejétől

Hétfőn, 10:30- kor indult Izraelbe, a szigorú ellenőrzések után. Eilatba körülbelül 21:30-kor érkeztünk. Egy kis szusszanás után elmentünk, a repüléstől meggyötrőt lábainkat átmozgatni. Az első "napot" mindig szörnyűbbnek érzi az ember mint a valóság (például Peking (VB) is borzalmas volt az elején).
Ez most is így volt. A "vacsi" valami gyros szerű volt, amit egy utcai büfében vettünk. Felemelő volt  :))  A reggeli már sokkal jobb volt azt leszámítva, hogy meggondolatlanul kóstoltam meg pár dolgot.
A versenyig sok átmozgató edzésünk volt. Medencés és nyílt vízi úszás, sok keró és egy kis futás. Átéltünk egy homok vihart, ami akkora volt, hogy bezártak a boltok. Állítólag 20 éve nem volt ekkora.

Verseny beszámoló

Miután végig izgultam a lányok versenyét visszamentem a hotel szobába pihenni. Az előző éjszakáimhoz képest most tudtam a legjobban aludni. A verseny helyszínre csak 10:30-ra kellet kimenni ami a szállásunktól 800 méterre volt, úgyhogy "nyugodtan" megtudtam reggelizni.
A befutó
Regisztráció, depózás, bemelegítés és már a szólítottak is a rajtoló zónába. Sajnos a rajt nem ment zökkenő mentesen így a fél mezőny, engem is beleértve, később indult. Úszáson egy hatalmas nagy verekedés volt részben azért mert 69-en indultunk, részben azért mert a rajtnál volt egy kis csúszás. Az edzők (Verrasztó Gabi, Kuttor Csaba) tanácsát követve balra tartottam az úszáson, mivel volt egy kis sodrás. Miután már átúsztam a fél mezőnyön láttam, hogy jó helyen vagyok, úgyhogy tartottam a helyet. A fordítónál újra nagy bunyó és visszahúzások voltak. Vissza felére inkább kicsit arrébb úsztam a bolytól és az egyéni úszásomra támaszkodva, sikeresen, előzgetni kezdtem az embereket. Az úszás végétől 310 méteres, hosszú futás vezette a depóba. Keményen kellet nyomni hiszen ezen is múlhat az első boly előnye. Depó alatt a sapkámmal nem találtam bele a dobozba. Lehet hogy a szél miatt?! ...bár nem vagyok egy jó dobó. :)) Visszaléptem érte és már futottam. A keró első 1 kilométere volt talán a legerősebb. Nagyon közel volt az első boly amire fel kellet kapaszkodnunk és ezt mindenki tudta, úgyhogy nyomtuk. Sikeresen felértünk, így egy közel 40 fős csapattal száguldoztunk a közel sem veszélytelen, körforgalmakkal teli, technikás pályán. Sok robbantás volt, ami kisebb-nagyobb sikert ért el. A magyar csapat végig együtt tekert de mégsem tudtunk egymás mellé keveredni, annyira zsúfolt volt a boly. A második depóm nagyon jól sikerült. Az előttem lévők pont egy kis utat nyitottak nekem és futhattam előre a 14-es boxhoz. A futás nagyon erős volt. A két olasz, a norvég és a francia egy kemény, stabil tempót diktálva sorban szakította le az embereket, így a végére csak öten maradtunk. Az erős tempón felül elkezdődtek a robbantgatások. Ami 3,5 kilométer után leszakított engem is. Közben a mögöttem futó izraeli és francia gyerek egyre jobban jött fel rám. Az utolsó 300 méteren elkezdtek sprintelni és nem tudtam elfutni velük. Az izraeli srác sem bírta sokáig ezt a sebességet és a cél előtt 10 méterrel sikerült megelőznöm. Így az elsőtől 24 másodpercre lemaradva 6-ként értem célba. Kicsit csalódottan, de nagyon örültem ennek a helyezésnek. Remélem a jövőben is hasonlóan jó eredményeket érek el.

Mix beszámoló

A fiúk versenyének másnapján került megrendezésre a jelentősen rövidebb távú csapat verseny. Ez abban tér el a hagyományostól, hogy itt egy csapatot 2 lány és 2 fiú képez. Lány, fiú, lány, fiú sorrendben. Az én csapatomban Fuchs Reni kezdett aki a 8. helyen jött, majd Király Isti kapta a stafétát aki 12. hely körül érkezett és váltotta nővérem, Eszter. Sajnos a távolság nagyon sok volt az elsőtől. Mikor megkaptam 11. helyen már az elsők megtették a 350 méteres úszást. Egy cseh srác jól kihasznált úszáson, majd én őt kerón és persze a futáson jól leszakítottam :PP  Végül még lefutottam egy német gyerek. Mivel a másik magyar csapat hamarabb ért be így minket "kizártak". Mivel a váltó 8:00-kor indult és kb. 9:30-kor végeztünk vissza mentünk rendesen megreggelizni. :))

És a vég.

A gépek furcsa menetrendje miatt nem tudtunk részt venni a záró bulin, ahogy rajtunk kívül még kb. 150 triatlonista akikkel együtt utaztunk Tel Avivbe. Itt közel 9 órás várakozás után indultunk tovább Budapestre.

Képek


Második otthonom fentről :P






Eskü tételen
Rajt elött

Vízi világ


Nagyításhoz kattints egy képre!


 További képek: http://www.facebook.com/p.dev21/photos (csak facebook felhasználóknak!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése