2012. április 30., hétfő

Duatlon Országos Bajnokság - Kaszó

Idén újra Kaszón került megrendezésre a Duatlon OB. Amikor meghallottam a hírt nagyon örültem, hogy megint a hagyományosnak mondható, megszokott helyre utazhatunk. Az évek alatt nagyon megszerettem ezt a helyszínt. Nemcsak a természet szépsége miatt, hanem azért is mert itt volt az első "nagy" győzelmem.
Ezt a bizonyos Országos Bajnoki 1. helyett újonc kategóriában értem el 2006-ban. Emlékszem, hogy nagyon rossz volt az idő. Szakadt az eső. Mindenki a közeli étterembe menekült. Egy félbe hagyott rántott sajt után mentem melegíteni... - a versenyen képszakadás volt :PP - Amikor beértem a célba nagyon örültem, hiszen sikerült azt teljesítenem, amit talán még magamban sem gondoltam... Leküzdöttem régi és jelenlegi nagy ellenfelemet, volt edzőtársamat. Ami akkor, abban a rossz időben nagy szó volt a számomra.

Az érem másik oldala, akkor sem volt minden tökéletes...




















Idén a Duatlon Országos Bajnokság az Izraeli EB után egy héttel került megrendezésre. E-miatt ez a megmérettetés a szokásosnál is nagyobb erőpróbának bizonyult.
Az első futáson hármunknak (Bicsák Bence és Szatmári Levivel) sikerült elfutni a bolytól és a kerékpár első részét együtt menni. Később felért ránk a nagy boly és együtt tekertünk tovább. A kerékpár java részét egy felnőtt triatlonistával teljesítette a boly. A második futáson jól kifutottam magam és elsőként értem célba. Tudtam, hogy abszolút kategóriát is hirdetnek ezért még jobban megnyomtam ezt a 2,5km-t. Abszolútban 6. lettem így egy kis pénzt is vihettem haza.




Ez a beszámoló egy kicsit nosztalgikusra sikeredett :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése