2012. július 30., hétfő

Európa kupa - Tábor

Gyönyörű időben érkeztünk Táborba. Idén a Hotel Palcát, központi szálláson töltöttük az éjszakát. Miután elfoglaltuk a szobákat és kipakoltunk, már borúsra állt az idő. Közös kerós pálya bejárás közben derült ki, hogy a pálya "kicsit" módosult a tavalyihoz képest. Egy depó helyett kettő lett,
valamint a bicó kör is módosult. Ja igen... és az úszás sem a megszokott helyen zajlott. A sokkoló hírek után az idő is kezdett romlani. Futottunk még egy kicsit, aztán jött egy hatalmas vihar, ami elől pont megtudtunk menekülni. Briefingen még tisztázták az új helyzetet, utánna gyerünk a pasta party! Most nem csináltak akkora felhajtást, de nem volt rossz.
Utánna jöhetett az ígéretes alvás. Sajnos az éjszaka többször meggyűlt a bajom az újdonsült alsó fogszabályzómmal. Hiába aludtam úgy, hogy már-már fulladoztam a sok viasztól ;)) még akkor is dörzsölte az ínyemet. Na nem baj, már úgyis 1 hete így "alszom".
Reggeli után bedepóztam a TA1-be, ami a szállás mellett volt. Majd átmentem kerékpárral a TA2-be és ott is bedepóztam. Az úszás egy szigorúan védett katonai üdölőből indult. A 61-es rajtszámot sorsolták nekem, a 74-ből, ezért igencsak a végén álltam a sorban. Szerencsére 10-es blokkokban történt a vízbe menetel. Kiválasztottam számomra egy megfelelő helyet. A rajt a vízből indult. Segítségünkre egy vastag kötelet feszítettek ki, amibe kapaszkodni tudtunk. Márcsak a rajt jelre vártunk. Nem keveredtem nagy bunyóba, mert pont előttem nyílt szét a mezőny. Ami nem biztos, hogy jó volt, mert mikor úgy döntöttem, hogy a bal csapathoz csapódok akkor ők úgy gondolták, hogy csatlakozni kéne a jobb oldalhoz. Ez nem is olyan nagy baj, de a két bóly között a távolság kb 7-10 méter :/ A tó egy kicsit mocskos volt (meg szerintem fertőző is :DD) ezért a kifutásnál erős(!) zuhany alatt kellet átfutni és ezt mind emelkedő közben. 18.-ként jöttem ki a vízből, ami a 2.- bolyt jelentette. A depóm közepesen ment. Az eleje végig kb 40 másodperccel előttünk tekert. Sajnos ezt a távolságot ezen a technikás pályán nem lehetett felhozni. A boly közép-végén 28.-ként szálltam le Wilieremről. A futáson 23 embert előztem meg, ami a 4. legjobb futóidő a mezőnyből. A célba, mint legjobb magyar, 5.-ként értem, vegyes érzelmekkel :))://:((:))
Végülis abban maradtam magammal (edzői ráhatással), hogy örülök az 5. helynek, mert ez nagyon jó, de az úszáson csak 10mp kellett volna a jobb eredményhez. Ezért írtam az elején, hogy lehet, hogy inkább bunyóztam volna ;)))

úton

pasta party

Depózás

Futás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése