2012. május 24., csütörtök

Klubcsapat OB és Tisza Triatlon

Klubcsapt OB


Mondhatni, már rutinos vagyok ebben a műfajban, a múlt hétvégi német verseny után. A csapatunk (Mohar Kornél és Böröcz Bence) az elsők közt indult. Az első két számban viszonylag összhangban voltunk. A futásnál egy kicsit félre siklott a dolog. Így az eredménylistán az 5. helyett foglalhattuk el.



Tisza Triatlon


Végre elértem azt a korcsoportot ami nem reggel 8-kor de nem is este 6-kor indul. :))) Lehet, hogy ez is csak távolról olyan jó?! Egész nap végigizgultam. Végre elindultunk. Sajnos nem jó pályára kerültem, így csak a második bolyba kerültem ki. A bolyban rengeteg inaktív ember volt ezért nem hogy felmentünk rájuk, hanem inkább lecsúsztunk. A harmadik kerós csapat is felhozott minket. A futásra nem sok reménnyel 8-kén mentem ki. Negyedikként értem célba, egy kemény futás árán.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése